Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Orange incanta din nou cu spoturile sale

Tags: orange, abonamente, animals, pantera, cangur, reclame orange, publicis

Cand vine vorba despre reclamele autohtone, e aproape imposibil sa nu iti placa spoturile Orange. Sunt simple, naturale si cu o linie melodica mereu memorabila, care ii face pe multi sa se intrebe obsesiv "cine canta melodia?". Ei bine, frumusetea si dilema se regasec impletite si in cele mai noi spoturi ale operatorului de telefonie mobila.
Clipurile publicitare fac parte din campania de lansare a abonamentului Cangur 15 si de promovare a abonamentului Pantera 39. Realizate de agentia Publicis, acestea sunt menite sa improspateze platforma de comunicare „Animals” de la Orange.
 
Noile spoturi se concentreaza pe evidentierea anumitor trasaturi ale protagonistilor, portretizand tipologii in care s-ar putea regasi persoanele din targetul abonamentelor Cangur 15 si Pantera 39. Descoperirea unei trasaturi relevante din portretul protagonistilor este marcata prin cuvinte cheie care sunt la randul lor gradate. 
 
Prin crearea acestor tipologii bine delimitate, Orange isi propune sa faciliteze alegerea de catre consumatori a abonamentelor potrivite.
 
Astfel, protagonistul spotului "Pantera 39" este un "young executive" care muta sesiunea de brainstorming din sala de sedinte in aer liber. El este portretizat ca fiind inspirat, organizat, carismatic si eficient.
 

 
Spotul "Cangur 15" descrie o zi obisnuita din viata unei tinere, care este caracterizata de atributele sociabila, indrazneata, spontana si indragostita. 
 

 
"Noul concept de comunicare, atat de uman si sincer, doreste sa aduca un plus de prospetime comunicarii abonamentelor Orange si sa puncteze mai bine segmentarea targetului. De acum fiecare va sti mai usor ce anume i se potriveste mai bine... poate si prin empatia cu un anumit personaj din seria spoturilor noastre", explica Monica Popescu (Head of Consummer Communication, Orange Romania).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0