Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Orange ofera discount in functie de temperatura de afara

Tags: orange, orange hot summer, reduceri, temperatura, caldura

Contrar asteptarilor, caldura excesiva poate avea anumite beneficii. Unele chiar suficient de atractive pentru a te face sa-ti doresti inca si mai multe grade in termometre. Asa se intampla in cazul campaniei de marketing derulate vara aceasta de Orange Romania.
Compania de telefonie mobila deruleaza o campanie promotionala mai putin obisnuita, dedicata clientilor care fac cumparaturi din magazinul online.  Sub sloganul „Caldura mare, reduceri cool”, campania ofera discount-uri in functie de vremea de afara. Astfel, cu cat temperatura creste, cu atat reducerile de care pot beneficia clientii sunt mai mari.



Pana pe 31 august, fiecare grad care depaseste 20°C aduce o reducere de 1%. De exemplu, daca temperatura este de 30°C, clientii Orange pot cumpara orice produs din magazinul online cu 10% reducere, la 31°C cu 11% reducere, procentul urcand odata cu mercurul din termometre.

Reducerile din magazinul online Orange se aplica in functie de temperatura exterioara, masurata de Administratia Nationala de Meteorologie in centrul Bucurestiului, fiind actualizata in timp real pe website-ul Orange.

In plus, pe toata perioada promotiei, doritorii pot completa un test cu tema „Esti cool sau esti hot?”care le va aduce un voucher suplimentar de reducere de 2% ce se adauga la reducerea promotiei de vara.

Orange nu este insa singurul brand care aplica reduceri in functie de vreme. In Spania, Limon&Nada, o bautura pe baza de lamaie produsa de Coca-Cola, a beneficiat de o campanie similara, pretul fiind redus pe masura ce crestea temperatura exterioara.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0