Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordine-n dezordine: YouTube face curat in ograda proprie

Tags: youtube, myish, canale video, vimeo, utilizatori youtube

YouTube pare sa fi inteles ca lucrurile i-au scapat de sub control in ceea ce priveste continutul incarcat de utilizatori pe site-uri si transmis mai departe pe pagini terte, prin intermediul optiunilor de "share" sau "embed".



Pe de o parte, se prea poate ca portalul urias sa isi doreasca o structura mai organizata si din motive de securitate. Se poate insa ca YouTube sa simta amenintarea paginii Vimeo lansata inca de la inceput cu o descriere care explica in mod clar ca portalul este destinat clipurilor realizate profesionist. Chiar si asa, nici Vimeo nu scapa basma curata si include multe clipuri preluate de pe YouTube si incarcate pe acest site.

YouTube a creat astfel canalul MyIsh care incearca sa aduca distractia sub forma unui MTV aflat la inceputuri si sa directioneze, in acelasi timp, ceea ce prezinta cel mai mare interes pe YouTube din punct de vedere al muzicii.

In plus, compania considera ca formatul acestor clipuri care se apropie de cel al emisiunilor TV ii va face pe advertiseri sa plateasca mai mult pentru spatiul de publicitate disponibil pe aceste canale si in interiorul clipurilor, mai ales in conditiile in care se asteapta ca astfel de noi filmari sa atraga mai multi utilizatori.

Nu putem sa ne intrebam insa cat de mult inseamna mult in conditiile in care unul dintre videoclipurile lui Justin Bieber a ajuns la 712,600,789 vizionari. Compania si-ar putea astfel asigura succesul daca l-ar ruga pe tanarul star sa ii intervieze pe ceilalti artisti si sa ajute astfel clipurile MyIsh sa bata recordul celor mai vizionate videoclipuri.

Din dorinta de a-si organiza mai bine continutul, YouTube a introdus circa 100 astfel de canale dedicate muzicii, divertismentului, modei, educatiei, jocurilor etc. Cum era de asteptat, aceste canale beneficiaza de sustinere din partea companiei. Nu este astfel aceasta un fel de concurenta neloiala fata de canalelele independente care au reusit sa se faca foarte cunoscute prin forte proprii si prin continut original, idee pe care abia acum o preia si YouTube?



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016