Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Oreo catre fani: Biscuitele sau crema?

Tags: oreo, super bowl, facebook, instagram, engagement

A fost o saptamana mare pentru Oreo. Nu numai ca a reusit, printr-o campanie reusita pe Twittr care a profitat de intreruperea curentului din timpul Super Bowl, sa-si atraga 8.000 de fani noi pe aceasta retea, dar si-a lansat si o campanie noua. Intitulata Cookie vs. Creme (Biscuite vs Crema) a ajuns, campania a adunat, pana acum, peste 50.000 de fani pe Instagram.
Campania consta intr-un program de doua luni concentrat pe ceea ce, pare-se, a fost o lunga dezbatere intre fani – care parte a prajituricii este mai buna?
 
Campania s-a lansat rugandu-i pe fani sa incarce o poza pe care o iubesc, pe Instagram, cu hashtag-ul #cookiethis sau #cremethis. Dupa trei zile, Oreo a selectat o serie de poze si, impreuna cu o echipa de artisti din Portland, Oregon, a colaborat pentru crearea unor sculpturi pe baza imaginilor. Sculpturile au fost apoi fotografiate si urcate pe Instagram.
 
Marti, aproape 32.000 de poze urcate de fani au rezultat in 122 de sculpturi.
 
Oreo a declarat ca echipa creativa se bazeaza, in alegerile ei pentru sculpturi, pe "originalittate, creativitate si imagini care pot fi distractive, frumoase si interesante daca iau forma unei sculpturi".
 
Conform lui Susan Burris, senior associate brand manager la compania mama a lui Oreo, Mondelez International, Oreo si-a adunat toti fanii de peste Instagram ca rezultat al campaniei. Cu 15 secunde inainte de raclama de la Super Bowl, Burris spune ca Oreo avea 22.000 de fani. Marti, cifra crescuse deja la 53.000.
 
De-a lungul campaniei, Oreo ca continua sa-si implice consumatorii si sa activeze unii noi. "Nu lansam doar o pagina pe Instagram, lansam o experienta de engagement".
 
Oreo a lansat si o versiune mobila a site-ului Oreo.com. Spotul de 30 de secunde din timpul finalei Super Bowl, "Whisper Fight", expune „conflictul” dintre biscuite si crema prin intermediul a doi barbati care discuta intr-o biblioteca. 
 
Oreo are 31,5 milioane de fani pe Facebook si 73.000 pe Twitter.

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0