Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Orice afacere noua are nevoie de atasamentul fata de brand

Tags: marca, atasament brand, dezvoltare brand, plan afacere, social media marketing

Inainte de a te lansa intr-o noua afacere, orice miscare va trebui scrisa si planificata din timp. Te vei putea trezi, in caz contrar, intr-o situatie care te va lua pe nepregatite pentru ca nici macar nu te-ai gandit la acea etapa din dezvoltarea afacerii tale.


In mod evident, vor exista lucruri pe care le vei descoperi pe parcurs, vei invata din mers (doar teoria face casa buna cu experienta), vor aparea situatii neasteptate si tot asa.

Dar un plan bine facut inseamna, nu-i asa, 90% dintr-un proiect. Sau cel putin asta ne tot spuneau profesorii inainte sa ne scriem lucrarile de licenta si, mai tarziu, de disertatie.

Ca sa avem un debut de succes in construirea atasamentului fata de brand, va trebui sa dezvoltam sau sa concepem povestea care a stat la baza marcii. Orice afacere are in spate o idee, o poveste, un concept. Trebuie deci sa prelucram aceasta baza si sa o oferim publicului intr-o maniera care sa ii apropie de afacere. Sa ne imaginam povestea noastra ca o oglinda in care potentialii clienti trebuie sa se recunoasca atunci cand se privesc.

Atasamentul emotional este unul dintre conceptele din marketingul traditional care inca mai functioneaza si in promovarea facuta prin social media. O poveste bine spusa va da rezultate, cel putin pentru inca o perioada.

Cei care se ataseaza de un brand vad produsele respective ca pe o extensie a personalitatii lor. E suficient sa ne gandim la ce inseamna pentru unii dintre noi un iPhone sau un iPad. Acelasi lucru e valabil si pentru utilizatorii unui MacBook: e usor sa ne imaginam reactia lor daca le-am inlocui computerul cu orice alta marca.

Studii recente in ce inseamna noul marketing in social media arata ca merita sa investim destul de mult efort in construirea unei relatii brand-potential cumparator. Facand asta, le permitem oamenilor sa isi construiasca propria relatie cu brandul, sa il defineasca prin propria viziune si sa si-l insuseasca, in cele din urma, prin diferite produse sau servicii.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0