Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Packaging de lux semnat de BrandTailors

Tags: melliris, brandtailors, miere, brand, packaging

In 2011, producatorul roman de miere si produse apicole Honey Factor a decis sa-si extinda distributia adresandu-se unui segment al pietei occidentale orientat catre produse bio. Drept urmare, produsul avea nevoie de o identitate si strategie de brand adecvate, de care s-a ocupat BrandTailors.
Obiectivul procesului de rebranding a fost crearea unui nou brand care sa se diferentieze de competitorii sai europeni, devenind mai mult decat o alternativa la brandurile locale de miere, dar care sa poata in acelasi timp penetra si pietele care sunt deja foarte bine aprovizionate cu produse apicole ecologice.


 
Alegerea numelui – Melliris – s-a facut tinand cont de cele trei valori ale brandului, respectiv respect pentru natura, sustenabilitate si practici oneste de apicultura traditionala. Numele a fost completat cu sloganul „Mellis cum laude” ce contribuie la memorabilitate si la sublinierea caracterului de pretiozitate necesar pozitionarii sale pe piata produselor de lux, se arata in comunicatul de presa al agentiei.

 
 
Identitatea vizuala a Melliris este o stilizare a simbiozei dintre albina si floare prin intermediul unui fir de miere, propunandu-si astfel sa intareasca asocierea brandului cu categoria produselor de lux. Elementele grafice complementare dispuse sub forma unor "cununi de lauri" in jurul identitatii vizuale au ca scop diferentierea pe sub-categorii de produse in functie de specificitatea ingredientelor acestora si accentuarea legaturilor noului brand cu trasaturi ca nobletea si rafinamentul. 





"Designul de ambalaj bazat pe forme simple, dar rafinate, cusute in aparenta manual, si decizia de a utiliza o hartie speciala pentru tiparire si etichetare ii ofera consumatorului o experienta de brand unica si de neuitat, indiferent de aria geografica sau apartenenta sa culturala", spune Melania Moisi (Group Creative Director, BrandTailors).

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0