Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Parfum cu feromoni si iz de socializare

Tags: erox, farfum, feromoni, socializare, crowdgather

Cand vrei sa devii memorabil, cauti sa faci ceva inedit, inovativ, absolut iesit din comun. Dar in materie de miresme imbuteliate, nu s-ar fi zis ca mai era ceva de inovat. S-au incercat cam toate combinatiile si amestecurile, toate formele de ambalaj si de reclama. Ce nu s-a incercat insa era un parfum care sa „indragosteasca”.

Specificul companiei face lansarea produsului inca si mai uluitoare. Asadar, chiar daca nu are nimic de-a face cu lumea miresmelor, CrowdGather a scos pe piata un parfum cu totul deosebit.

Se numeste Erox, este imbibat cu feromoni umani si de sinteza si se spune ca te poate face sa te indragostesti. Nu de el, ci de sexul opus sau de lume, in general.

Amestecul vrajit are ca piesa de rezistenta o substanta patentata, ER303, care induce excitarea sexuala, senzualitatea si indeamna la socializare. Acesteia i se alatura doi feromoni umani, respectiv Androstadienone (ADO) si Estratetraenol (ETE), responsabili pentru sentimentul increderii in sine si al starii de bine. Si pentru ca este totusi un parfum, aromele ii sunt date de notele de grapefruit, bergamot, piper, lavanda si ambra.

ER303 este folosit in premiera ca si compus al unui produs destinat publicului larg, Erox fiind un parfum unisex, ce poate fi folosit deopotriva de barbati si femei.

Compania producatoare sustine ca Erox creste sex-appelul, farmecul personal, increderea in sine, dar si dorinta de a socializa. In plus, actioneaza ca un „spargator de gheata”, facandu-i pe cei din jur sa fie mai deshisi, mai receptivi si mai prietenosi cu cei care-l folosesc. De asemenea, CrowdGather sustine ca toate acestea au fost dovedite prin studii stiintifice.

„Am primit feedback-uri foarte bune de la persoanele care l-au folosit pentru a-si gasi parteneri de viata sau de afaceri, pentru a socializa sau pentru a aprinde din nou flacara pasiunii in cadrul relatiei amoroase pe care o aveau”, se arata pe site-ul companiei.

Si cum produsul inedit avea nevoie de o reclama pe masura, s-a ales varianta unor benzi desenate care par sa ne spuna ca Erox va aduce linistea, iubirea si buna intelegere in lume. Iar pentru asta, publicitarii au apelat la renumita si actuala miscare Occupy Wall Street.  Apoi, pentru ca are „efecte” sociale, campania de promovare se foloseste cu precadere de online si social media.         
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016