Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pe jumatate sold out: 50% din spatiul publicitar al Super Bowl s-a vandut deja

Tags: super bowl, publicitate super bowl, advertiseri, general motors, spatiu publicitar

In vreme ce General Motors da de inteles ca nu mai crede in puterea reclamelor de pe Facebook si nici in cele din cadrul Super Bowl, alti advertiseri si-au rezervat deja locul la urmatoarea editie a celui mai important eveniment sportiv si publicitar din SUA.
CBS, televiziunea care detine drepturile de difuzare a Super Bowl, a vandut deja 50% din spatiul publicitar alocat evenimentului de anul viitor, urmand ca in urmatoarele saptamani sa atinga procentul de 80%, noteaza Adage.com.
 
„Piata continua sa fie destul de activa si interesata de publicitatea din timpul Super Bowl. Am vandut deja 50% din spatiul alocat si suntem inca in negocieri cu mai multi advertiseri”, spun reprezentantii companiei.
 
Ritmul alert al vanzarii de unitati publicitare este influentat mai ales de catre companiile de automobile. In ultimii trei ani, Super Bowl a devenit o veritabila rampa de promovare pentru marci auto precum Hyundai sau Audi.
 
In aceste conditii, CBS nu pare sa fie afectata prea tare de decizia recenta a General Motors de a renunta la investiile de promovare din cadrul Super Bowl.
 
Raitingurile de care se bucura evenimentul sunt atronomice, audienta crescand cu fiecare editie si marcand record dupa record. De trei ani de zile, meciul Super Bowl este cel mai vizionat eveniment televizat. In 2012, peste 110 milioane de oameni au stat cu ochii pe televizor pentru a vedea competitia.
 
Asa se explica de ce advertiserii se inghesuie din timp pentru a obtine spatiu publicitar si tot asa se explica de ce CBS isi permite sa mareasca an de an costul unei unitati de promovare. La editia din acest an a Super Bowl, 30 de secunde de publicitate a costat 3.5 milioane de dolari, insa anul viitor se estimeaza ca pretul unei reclame va fi de 3.8 milioane de dolari.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0