Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pepsi schimba forma sticlei, pentru prima data in 17 ani

Tags: marketing, pepsi, schimbare de design, noua sticla pepsi

Deocamdata numai in Statele Unite, Pepsi s-a decis sa-si schimbe infatisarea si, pentru intaia data in aproape 20 de ani, vrea sa introduca o sticla mai usor de apucat si de tinut in mana, scrie popsop.com. Incepand cu luna aprilie a anului curent, noua sticla va aparea pe piata, purtand o eticheta mai ingusta cu un logo mai mare.
Modificarea se va aplica si sticlelor de plastic, dar si celor din sticla, si va acoperi intreaga gama de produse ale companiei: Pepsi, Diet Pepsi, Pepsi Max si Pepsi Next. 

Noua forma a sticlei a fost creata cu gandul la a facilita tinerea ei in mana. Logo-ul zambitor este cel creat pentru Pepsi in 2008, al 11-lea din istoria de 115 ani a brandului.

Noua sticla a Pepsi a primit feedback pozitiv din partea consumatorilr in timpul testarilor. Compania prevede ca intr-un an sau doi, noul ambalaj se va generaliza si pe pietele internationale.

Redesignul sticlei este etapa care urmeaza marcanta initiativa de marketind de anul trecut, campania internationala “Live for Now”, parteneriatul publicitar de 50 de milioane de dolari cu diva Beyonce si participarea la Super Bowl 2013. 
 
In ciuda tuturor acestor eforturi, PepsiCo a raportat o scadere cu patru procente a volumului de vanzari in America de Nord, in 2012.
 
Sursa foto: Noua sticla Pepsi, AP Photo/Pepsi






Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0