Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pepsi si noua sa campanie cu 5 stele

Tags: pepsi, campanie 2012, kick in the mix, messi, drogba, dj calvin harris

Si cand spunem stele nu utilizam doar o simpla figura de stil, ci vorbim despre 5 staruri ale fotbalului si muzicii internationale. Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres, Frank Lampard si faimosul DJ Calvin Harris isi unesc fortele de promovare in noua campanie a Pepsi.
Brandul a lansat campania globala Pepsi Fotbal 2012 „Kick in the mix”, ce imbina intr-un mod fericit energia muzicii cu cea a fotbalului.  

Superstarurile internationale Pepsi, incluzandu-i pe Leo Messi, de trei ori castigator al premiului FIFA „Fotbalistul anului”, Didier Drogba, Fernando Torres si Frank Lampard, vor face spectacol si dincolo de terenul de joc. Lor li se alatura doua dintre cele mai promitatoare tinere sperante ale fotbalului, Jack Wilshere si Sergio ‘Kun’ Agüero.

Si daca spectacolul sportiv este asigurat, mai ramane doar muzica. Pentru asta, Pepsi il are alaturi anul acesta si pe Calvin Harris, DJ renumit pe plan international, producator si autor al unor hituri, care va asigura coloana sonora si productia muzicala a campaniei.

„Pepsi s-a aflat intotdeauna in centrul culturii pop. Este foarte incitant sa imbini fotbalul cu muzica intr-un moment in care genul dance devine un fenomen global. Muzica reprezinta o mare parte a jocului si a experientei suporterilor, asa ca este foarte natural sa le alaturi”, spune Lionel Messi, aflata in al cincilea an de colaborare cu Pepsi.

Campania mondiala de anul acesta va cuprinde publicitate TV, activitati de PR si activari digitale extinse, precum si executii spectaculoase in-store. De asemenea, „Kick in the mix”  include un spot TV in care jucatorii pun in scena un meci de fotbal pe un teren cu totul diferit de cel cu care au fost obisnuiti pana acum.

„Fotbalul si muzica au patruns adanc in ADN-ul Pepsi. Dupa succesul programului nostru de fotbal din 2010 si al imnului Pepsi „Oh Africa”, am apelat la muzica intr-un grad mult mai ridicat pentru campania din 2012. Atat muzica, cat si fotbalul inseamna in mod natural pentru supoterii din intreaga lume emotii puternice, distractie di pasiune, iar Pepsi le aduce pe toate laolalta intr-un amestec cu totul nou”, spune Calin Clej, Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Flavia 06-Mar-2012 13:16:10
Cele mai tari campanii doar de la Pepsi!! Astept cu nerabdare sa vad cum va arata aceasta!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016