Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Plan de marketing de 90 de zile. Afla de ce ti-ar putea fi de folos

Tags: plan marketing, strategie, buget, piata, profil, public-tinta, mesaj

Planurile de marketing, de regula, nu se fac doar pe cateva luni. Fie ca le intocmim pentru un an, fie ca le gandim pe mai multi ani, avem in vedere niste linii stricte de la care nu ne abatem intotdeauna cu foarte mult. Exista insa necesitatea de a verifica periodic in ce masura acelasi plan de marketing mai aduce rezultatele dorite.
Un plan de 90 de zile poate fi folosit cu succes pentru a inregistra progresul pe termen scurt. Poate fi, de asemenea, folosit pentru a obtine niste linii de baza care sa ne ghideze ulterior pentru a realiza un plan de marketing mult mai extins (1-5 ani).

Acest plan redus ne forteaza, intr-o oarecare masura, sa fim mult mai atenti la ceea ce se intampla pe piata, sa observam mai usor schimbarile si sa raspundem cerintelor pietei fara sa ne indepartam de obiectivul principal.

In plus, atunci cand observam ca ceva nu functioneaza asa cum ne-am dori, vom efectua modificarea mult mai usor, iar planul extins nu va fi afectat. Acest plan de 90 de zile poate fi privit ca un suport semi-transparent care va fi plimbat de-a lungul planului pe mai multi ani, reusind astfel sa ne mentina alerti si sa ne duca, intr-un final, acolo unde ne dorim.

Arunca o privire in trecut si gandeste-te ce strategie de marketing a functionat cel mai bine in ultimele 6 luni, precum si ce strategie a mers bine, insa ar fi putut fi imbunatatita.

De asemenea, identifica ce tehnica nu a functionat deloc, precum si ce strategie pe 12 luni a adus rezultate bune si de ce.

In ultimele 6 luni s-a schimbat ceva in ce priveste profilul publicului-tinta? Ce canale de comunicare in marketing vei folosi in aceste 90 de zile si de ce? E nevoie sa imbunatatesti mesajul de marketing? Ce buget alegi pentru cele 90 de zile?

Toate aceste raspunsuri vor fi incluse intr-un program cu durata de 90 de zile. Evalueaza saptamanal rezultatele si desfasurarea acestui plan si fa modificari atunci cand este nevoie. La final, vei sti foarte bine care sunt prioritatile, pe ce trebuie sa te concentrezi si care vor fi rezultatele la care trebuie sa te astepti.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0