Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Plan de marketing scurt si la obiect. In plus, eficient!

Tags: marketing, afacere, plan de marketing, antreprenori, propunerea unica de vanzare

Poti incepe oricand sa iti faci un plan de marketing sau il poti analiza in minte ore in sire, zile sau saptamani. Pana nu decizi sa incepi efectiv sa compui un plan, eficacitatea acestuia va fi egala cu zero pentru ca nicio actiune nu a fost demarata in acest sens astfel ca nu vei avea ce sa testezi si iti va fi imposibil sa inveti din propriile greseli si sa imbunatatesti strategiile de marketing.
Orice afacere trebuie sa aiba la baza un plan de marketing, insa multi antreprenori se bazeaza de multe ori numai pe instinct atunci cand iau o decizie care priveste afacerea pe care o conduc. In mod firesc, si instinctul joaca un rol important, mai ales ca acesta se contureaza treptat si prin prisma experientei in afaceri, insa nu este intotdeauna suficient.

Rezultatele pot fi astfel imbunatatite cand pornim de la un plan scris care ne ajuta sa ne gestionam eforturile de marketing intr-un mod mult mai eficient.

O strategie de marketing ne va ajuta sa definim obiectivele afacerii si sa identificam acele actiuni necesare pentru a le transforma in realitate.

Poti avea in vedere urmatoarele principii care sa te ghideze:

- descrie propunerea unica de vanzare
- defineste-ti publicul tinta
- fa o lista a beneficiilor produselor tale
- defineste-ti strategiile de marketing. Cum vei promova, cum vei folosi marketingul online, marketingul direct, relatiile publice?

Nu uita ca propunerea unica de vanzare este cea care te diferentiaza de ceilalti asa ca nu incepe sa dezvolti un plan de marketing fara un astfel de punct completat.

Este important sa ai un buget disponibil de care sa tii cont atunci cand intocmesti acest plan. Marketingul inseamna investitie.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0