Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Poiana, surprinzatoare la raft si in reclama

Tags: ciocolata poiana, poiana mix surprinzator, poiana dulce sarat, campanie ogilvy, reclama poiana

Duse sunt vremurile cand publicitatea din Romania lucra cu importuri pentru a promova produse (si ele de import, de altfel). Mai nou, am inceput si noi sa exportam publicitate. Este si cazul noii campanii Poiana.
Realizata de Ogilvy&Mather campania anunta lansarea pe piata a produsului Poiana Mix Surprinzator (Poiana cu fulgi crocanti, usor sarati si Poiana cu migdale caramelizate, usor sarate), care imbina doua gusturi antitetice: dulce si sarat.
 
"Poiana ne ofera o surpriza deosebita, prin gustul inedit oferit de combinatia atat de placuta, dintre ciocolata cu lapte si cele doua ingrediente usor sarate. De 17 ani, Poiana ramane produsul care prin inovatie, revolutioneaza mereu segmentul de tablete", spune Anca Romila (Brand Coordinator Chocolate Local Brands (Poiana & Africana), Kraft Foods Romania).
 
Campania a fost lansata saptamana aceasta si contine executii TV, print, outdoor, online, in-store, precum si o serie de POSM-uri speciale.
 
Spotul, care va fi difuzat si in alte tari, mizeaza pe combinatii neobisnuite, la nivel uman, creand o analogie intre produsul Poiana Mix Surprinzator si relatia protagonistei clipului TV cu un alt personaj.
 
"La nivel de executie, tot ceea ce am avut de facut a fost sa gasim acea situatie putin previzibila, actuala, relevanta pentru toata familia. Personajul principal al spotului, o fata cat se poate de rebela in aparenta, foarte echilibrata insa in alegerile care conteaza (in cazul nostru, un baiat) are un tata… exact cum nu te-ai astepta. De unde si spotul cu si pentru un mix surprinzator" explica reprezentantii Ogilvy Romania.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Comentarii 1 comentarii

Marketing Portal 03-Dec-2012 15:28:09
Multumim, stimate cititor. Am rectificat eroarea.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0