Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

PoliTaxi, masina cu doua fete dintr-o campanie impotriva consumului de alcool la volan

Tags: politaxi, campanie, tu alegi cu cine faci cunostinta, alcool la volan

Pe fondul unui numar ingrijorator de accidente rutiere, vedem tot mai des campanii de genul „don’t drink and drive”. Unele dintre ele au ramas prizoniere mesajelor clasice cu mult sange si statistici cu victime. Altele in schimb, desi nu suprind neaparat prin executie, au imbratisat idei care sa iasa nitel din tipare.
Un bun exemplu in acest sens este campania din primavara a Politiei Rutiere, in care bocitoarele au fost mesagerii atipici pentru transmiterea unui mesaj tipic.
 
Tot in aceeasi linie a lui „altfel” se incadreaza si campania „Tu alegi cu cine faci cunostinta in seara asta", initiata de Forumul Roman pentru Consumul Responsabil de Alcool (RFRD) si creata de agentia Open View Studio.
 
Tinta campaniei o reprezinta tot conducatorii auto, insa de data aceasta nu doar li se spune sa nu se urce la volan dupa ce au consumat alcool, ci li se aminteste ca au alternativa si ca pot alege intre doua variante: fie taxiul, fie masina politiei.
 
Din aceasta idee s-a nascut si POLITAXI, o masina hibrid, jumatate taxi, jumatate masina de politie. Ineditul autovehicul a fost amplasat in zone aglomerate din Bucuresti, Sibiu, Brasov, Cluj, Constanta si pe autostrada A2.

„Targetul acestei campanii nu este reprezentat numai de conducatorii auto. Vorbim aici de cunostintele, de prietenii, de cei din jurul lor, care pot sa-i traga de maneca atunci cand beau si sa le spuna: Aveti posibilitatea de a alege. Pe de alta parte, acesta este si mesajul campaniei, daca ai consumat alcool, nu urci la volan. Ai posibilitatea, dar si datoria de a alege, fie un taxi, si atunci si tu si cei din jurul tau sunteti in siguranta, sau poti sa faci alegerea gresita, sa te urci baut la volan si atunci te poti intalni cu Politia, sa fii amendat, arestat, dar si mai grav, poti sa pui in pericol viata ta si a celor din jur", spune Tolia Sireteanu (reprezentant RFRD), citata de Adevarul.ro.
 
Campania cuprinde de asemenea executii pentru print si outdoor si chiar un spot video.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0