Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Politia Romana a lansat o campanie de prevenire a violentei cu un print de senzatie

Tags: politia romana, campanie de prevenire, violenta in scoli, infractor

Este printre putinele, daca nu singura, institutie romaneasca foarte activa la nivel de comunicare, ce lanseaza campanii din ce in ce mai bune. De altfel, una dintre ele a fost nominalizata la Cannes Lions 2012. Va aduceti cu siguranta aminte de "Your Last Journey", campania cu bocitoare pentru prevenirea consumului de alcool la volan, semnata de Publicis pentru Politia Romana.
Ei bine, aceeasi Politie Romana continua seria campaniilor de prevenire cu o alta adresata de aceasta data elevilor. Sub sloganul „Nu lasa violenta sa te transforme intr-un infractor!”, campania are ca scop reducerea riscului de implicare a elevilor de liceu in acte de violenta.

Publicul tinta il reprezinta aproximativ 20.000 de tineri, cu varsta intre 15 – 17 ani, din clasele IX-XI din cate un liceu din fiecare judet al tarii si din fiecare sector al municipiului Bucuresti.

De impact este print-ul campaniei ce ilustreaza transformarea unui tanar in infractor.



Vizualul va fi afisat la avizierele tuturor scolilor participante. Afisele vor fi completate de sesiuni de intalniri cu elevii in cadrul carora va fi vizionat un film educativ ce prezinta cazuri concrete ale unor tineri aflati in penitenciar.  

Campania este realizata de Mercury360 si se va derula in perioada noiembrie 2012 – martie 2013.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0