Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Politia Romana da in mintea copiilor intr-o noua campanie de informare

Tags: politia rutiera, campanie, copii, inocenta

Dupa ani in care s-a adresat cu precadere celor mari, pe cele mai divrese teme, de la viteza la oboseala la volan sau consumul de alcool, Politia Romana da in mintea copiilor intr-o campanie ce isi propune sa previna accidentele rutiere.
Lansata deja in scolile primare, campania „Inocenta” se va derula pana in vara anului viitor, cuprinzand, pe langa materiale de comunicare dedicate parintilor si profesorilor, si actiuni de informare si educare dedicate copiilor
 
Campania poarta semnatura Mercury360 si pleaca de la ideea ca, necunoscand pericolul, cei mici devin din joaca victime ale accidentelor rutiere. Vizualul ilustreaza gandurile de joaca ale unui copil, intrerupte de realitatea unui acccident de masina.


 
"Ne-am dat seama ca ar trebui sa schimbam putin unghiul de abordare. Sa vorbim atat soferilor neatenti, cat mai ales celor care au responsabilitatea de a-i face pe cei mici atenti la randul lor. Ne-a placut sa intram in universul copiilor, iar gandul ca ii putem ajuta intr-o situatie atat de serioasa, ne-a facut sa ne bucuram de fiecare moment in care am lucrat la campanie", spune Daniel Strugariu (Art Director si Ilustrator, Mercury360).
 
Mesajul a fost dezvoltat bilingv pentru a fi expus si in scolile cu predare in limba engleza, dar si in publicatii romanesti ce vizeaza parintii si profesorii care pot preveni astfel de accidente.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0