Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Povestea unui nasture, prinsa intr-o campanie BCR

Tags: nasture, campanie bcr, tempo advertising, reclama nasturele

Publicitatea este facuta sa spuna povesti, iar noua campanie a BCR asta si face. Semnata de Tempo Advertising, ea urmareste sa puncteze sustinerea pe care banca o acorda antreprenorilor din Romania.
Aceasta este de altfel prima campanie de imagine pentru pozitionarea BCR pe segmentul IMM si are ca punct central spotul TV "Nasturele". Ideea creativa a reclamei a pornit din dorinta BCR de a ilustra relatiile dintre afacerile mici si mijlocii si efortul acestora cumulat pentru a atinge succesul dorit.

Campania se desfasoara de asemenea in print, online precum si pe video-wall-urile din Bucuresti. Componenta digitala se bazeaza pe o comunicare personalizata cu fiecare industrie si categorie de companii, vizitatorii fiind directionati prin intermediul Google AdWords spre zeci de versiuni de pagini de prezentare a produsului, cu mesaje adaptate.

"Orice banca poate zice 'sustinem afacerea ta'. In schimb, numai o banca mare, cum este BCR, poate zice 'Avem puterea sa sustinem toate afacerile.' Acesta va fi, deci, statement-ul bancii: sustinem intreaga comunitate de business din Romania. Adevarul din spatele executiei TV e unul simplu: in afaceri, orice lucru, cat de mic, se face cu un mare efort colectiv. Am ales pentru demonstratie nasturele pentru ca e unul dintre acele lucruri marunte peste care trecem usor cu vederea (mai ales in diminetile somnoroase), daramite sa ne mai gandim la cum se fac", explica Costin Milu (Creative Director, TEMPO Advertising).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0