Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Povestea unui nasture, prinsa intr-o campanie BCR

Tags: nasture, campanie bcr, tempo advertising, reclama nasturele

Publicitatea este facuta sa spuna povesti, iar noua campanie a BCR asta si face. Semnata de Tempo Advertising, ea urmareste sa puncteze sustinerea pe care banca o acorda antreprenorilor din Romania.
Aceasta este de altfel prima campanie de imagine pentru pozitionarea BCR pe segmentul IMM si are ca punct central spotul TV "Nasturele". Ideea creativa a reclamei a pornit din dorinta BCR de a ilustra relatiile dintre afacerile mici si mijlocii si efortul acestora cumulat pentru a atinge succesul dorit.

Campania se desfasoara de asemenea in print, online precum si pe video-wall-urile din Bucuresti. Componenta digitala se bazeaza pe o comunicare personalizata cu fiecare industrie si categorie de companii, vizitatorii fiind directionati prin intermediul Google AdWords spre zeci de versiuni de pagini de prezentare a produsului, cu mesaje adaptate.

"Orice banca poate zice 'sustinem afacerea ta'. In schimb, numai o banca mare, cum este BCR, poate zice 'Avem puterea sa sustinem toate afacerile.' Acesta va fi, deci, statement-ul bancii: sustinem intreaga comunitate de business din Romania. Adevarul din spatele executiei TV e unul simplu: in afaceri, orice lucru, cat de mic, se face cu un mare efort colectiv. Am ales pentru demonstratie nasturele pentru ca e unul dintre acele lucruri marunte peste care trecem usor cu vederea (mai ales in diminetile somnoroase), daramite sa ne mai gandim la cum se fac", explica Costin Milu (Creative Director, TEMPO Advertising).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016