Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

PR de nota zece sau cum sa faci imaginea brandului sa straluceasca

Tags: pr, personalitate, companie, echipa, produse, imagine brand

De foarte multe ori aratam cu degetul o companie doar pentru ca am avut neintelegeri cu PR-ul acelei firme. De prea multe ori alegem sa renuntam la serviciile unei firme dintr-un capriciu: nu putem trece peste faptul ca un angajat al companiei ne-a tratat, de exemplu, cu raceala.

Poate ca aceste lucruri par lipsite de importanta, insa astfel de cazuri sunt dese, iar imaginea unei companii are de suferit foarte mult in cazul in care cei care ar trebui sa o protejeze aleg sa treaca peste unele reguli si sa puna pe primul plan orgoliile personale sau sa uite ca, inainte de persoana care ocupa aceasta functie, se afla compania.


Iata insa cateva idei care sa ne ajute sa gestionam de exceptie imaginea unei companii in ceea ce priveste relatiile publice:

1. Gandesc ca niste editori.

Cand vrem sa promovam compania prin produsele sau serviciile pe care le ofera, trebuie sa stim caror medii sa ne adresam. Putem alege revistele cele mai cunoscute, dar putem trimite mesaje in gol daca nu gandim ca niste editori si nu identificam acel continut sau acele aspecte ale companiei de care publicatia respectiva ar fi interesata.

2. Eficienta in raspunsuri.

Cea mai buna echipa de PR trebuie sa fie intotdeauna pregatita si inarmata cu cele mai bune mijloace de lupta sau aparare: informatia. Este foarte bine sa cream, in timp, aceasta imagine a unui om de PR care va fi intotdeauna prompt in orice colaborare.

3. Etica muncii.

Eticheta in profesie inseamna sa nu incalcam regulile bunului simt sau pe cele ale bunei credinte. Asta inseamna ca nu incercam sa influentam recenziile produselor, nu mituim editorii pentru inca o pagina de articol despre companie si nu ne plangem atunci cand ne sunt aduse critici indreptatite.

4. Personalitatea castiga.

Oamenii fac afaceri cu alti oameni, nu cu imaginea unui brand. Cand PR-ul unei companii este un om incantator, compania va fi perceputa in acelasi fel tocmai pentru ca persoana in cauza este cea care, in definitiv, reprezinta imaginea firmei in mediile conexe.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0