Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

PR romanesc de exceptie: Campania dedicata proiectului Rosia Montana este una dintre cele mai bune din lume

Tags: rosia montana, the practice, campanie pr, global sabre, premiu sabre

Agentia The Practice, parte a grupului Leo Burnett, a castigat pentru a doua oara consecutiv premiul Global SABRE, distinctie acordata pentru cele mai bune 50 de campanii de PR din lume.
Trofeul international a fost adus anul acesta de campania „Transparency in Gold” la categoria Issue Management. Realizata pentru Rosia Montana Gold Corporation, campania a reprezentat un demers amplu si lung de informare a blogosferei romanesti cu privire la controversatul proiect minier de a Rosia Montana.
 
“Campania `Transparenta este aur curat` si-a propus sa invite la un dialog deschis liderii de opinie din mediul online si sa raspunda la orice nelamurire referitoare la proiectul minier de la Rosia Montana. Prin aceasta atitudine deschisa si proactiva, multe mituri au fost clarificate, corectate, campania contribuind astfel la o mai buna informare a opiniei publice”, spune Andreea Nastase (Vice-President Corporate Communications, Rosia Montana Gold Corporation).
 
Din analizele realizate cu sase luni inaintea campaniei, pe timpul si cu sase luni dupa campanie, au reiesit rezultate pozitive indiscutabile in ce priveste indicatorii de comunicare. Succesul campaniei este intarit si de premiile castigate anteriro la alte competitii de gen precum Romania PR Award (aur) sau EMEA SABRE Awards (aur).

„Este cel mai important premiu luat de o campanie de social media romaneasca la o competitie internationala de PR. A fost un program de comunicare foarte complex, delicat si dificil, dar pe care l-am gestionat cu rezultate remarcabile. Speram sa aratam si cu acest premiu ca tratarea social media cu tool-uri de PR si oameni de PR devine o necesitate pentru orice brand care se gandeste serios atat la oportunitatile, cat si la riscurile pe care le presupune prezenta in social media”, spune Monica Jitariuc (Head of Social Media Departament, The Practice).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0