Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiera la Cannes Lions: Festivalul va avea o sectiune dedicata mobile advertising-ului

Tags: cannes lions, 2012, mobile advertising, sectiune noua, festival de publicitate

Campaniile prin SMS, codurile QR, avalansa de aplicatii mobile si tehnologia AR, toate sunt astazi atat de importante pentru piata de advertising incat, dupa destula asteptare, ele si-au gasit locul si in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.
Incepand din acest an, festivalul Cannes Lions va premia inclusiv creatiile gandite si concepute pentru dispozitivele mobile, sub orice forma ar fi ele. Pentru asta au fost introduse  doua noi sectiuni – cea de Mobile si cea de Branded Content, iar aceasta decizie spune multe despre dinamica actuala in comunicare.

Majoritatea companiilor de mobile marketing se vor afla pentru prima data la Cannes si pentru ca este cea dintai editie care premiaza cretivitatea din zona de mobile, la sectiunea special creata este asteaptat un val de intrari. Nu vor fi insa mai multe de 900, organizatorii fiind nevoiti totusi sa suplimenteze numarul membrilor juriului pentru a putea face fata proiectelor inscrise in competitie.

Noua sectiune isi propune sa recompenseze creativitatea in materie de site-uri si aplicatii mobile, jocuri pe mobil sau campanii desfasurate cu precadere prin intermediul dispozitivelor mobile. Categoriile ei componente sunt: Creative Use of Technology, Mobile Websites and Web Apps, Mobile Apps, Tablet Apps, Games, Rich Media Mobile Advertising si Integrated Campaigns led by Mobile.

Apare astfel ceea ce s-ar putea numi „publicitate mobila”. Ce inseamna acest lucru? Tom Eslinger, Digital Creative Director la Saatchi&Saatchi Worldwide si presedinte al juriului sectiunii inaugurale, explica simplu: „Mobile inseamana ca ideea poate fi experimentata aproape oriunde, fara a fi conditionata de statul in fata unui computer sau de un cablu de internet”.

Introducerea unei sectiuni de Mobile in cadrul celui mai renumit festival de publicitate din lume este in masura sa sublinieze importanta din ce in ce mai pregnanta a acestui sector in industria globala a comunicarii creative.

Cea de-a 59-a editie a festivalului Cannes Lions va avea loc in perioada 17-23 iunie.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0