Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiera: O agentie romaneasca a fost recompensata cu aur pentru creativitate in materie de packaging design

Tags: pentawards, ampro design, packaging, ambalaj, aur, morarita, wine undercover

Nu mai putin de trei premii au fost acordate agentiei romanesti de packaging & brand design AMPRO Design la editia din acest an a Pentawards, cea mai mare competitie mondiala dedicata exclusiv packaging design-ului. Si nu orice premii.
Agentia a fost premiata cu aur la categoria Beverages, sestiunea Selfpromotion, pentru lucrarea „Wine undercover” si cu doua medalii de argint pentru ambalajul „Modellino Flour” (categoria Pentawards Concept) si pentru redesign-ul ambalajului produselor de patiserie congelata „Morarita”.

„Este o idee care mi-a venit acum doi ani la Shanghai. Cand prezentatorul decerna premii la Self promotion tot spunea “and the bronze goes to X for a wine bottle, and the silver goes for the wine bottle of Y, and the gold goes to Z for a wine bottle... M-am intrebat atunci de ce nimeni nu ofera clientului o sticla de lapte. Si asa am luat acum aur!”, spune Irinel Ionescu, Creative Director&Managing Partner al AMPRO Design, despre lucrarea „Wine Undercover”.

Este al cincilea an consecutiv cand AMPRO Design se intoarce cu premii de la Pentawards, iar aurul luat este o premiera pentru Romania. Anul acesta, a fost singura agentie romaneasca premiata in cadrul ceremoniei desfasurate la Intercontinental Hotel Le Grand din Paris.

Pentawards este prima si cea mai mare competitie mondiala dedicata exclusiv packaging design-ului. Juriul este format din cei mai buni 12 specialisti mondiali in domeniu si acorda premii la cinci categorii: Beverages – Food – Body – Other Markets – Luxury. La editia de anul acesta au participat agentii din 46 de tari, care au prezentat 1.219 lucrari.
 
AMPRO Design este una dintre cele mai premiate agentii de brand & packaging design din Romania la nivel international. Portofoliul Ampro cuprinde lucrari pentru Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan Romania, Cora Romania.

Wine undercover

 
Modellino Flour

 
Morarita


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0