Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiera: O campanie romaneasca a fost inclusa in cartea Goodvertising

Tags: scoala de bani, campanie bcr, goodvertising, thomas kolsten

Campania "Scoala de bani", realizata de Rogalski Grigoriu PR pentru BCR, este singura campanie romaneasca inclusa in cartea "Goodvertising" a lui Thomas Kolsten, ce prezinta 120 de campanii creative ce au schimbat in bine destinul unor comunitati din toata lumea.
Derulat intre 2009 si 2011, proiectul "Scoala de Bani" si-a propus sa le ofere romanilor instrumente si cunostinte practice pentru a-si gestiona resursele financiare pe timp de criza. In fiecare an "Scoala de Bani" i-a premiat pe acei romani care, prin puterea exemplului, au inspirat si alti oameni ca ei sa-si asigure sanatatea financiara, in ciuda scaderii veniturilor si a nesigurantei viitorului, potrivit unui comunicat al agentiei.
 
"A ajunge intr-o 'Biblie a comunicarii cu rol social', in compania celor mai admirate nume ale publicitatii internationale, cu un proiect de PR selectat dintre mii de campanii romanesti si internationale premiate este cu siguranta un record superior oricarei competitii de pana acum. A crea un proiect oferit lumii ca exemplu intr-o carte despre forta binelui cred ca este cel mai valoros trofeu pe care o agentie si un client din Romania l-au obtinut pana azi”, spune Eliza Rogalski (co-fondator Rogalski Grigoriu Public Relations).
 

Campania a fost selectata dintre miile de proiecte realizate si premiate la nivel international pentru a fi incluse in lucrarea „Goodvertising”. Cartea porneste de la premisa ca in ziua de astazi consumatorii asteapta ca brandurile sa joace un rol in mare in viata lor: 80% dintre consumatori cer companiilor sa creeze valoare nu pentru actionarii lor, ci si pentru societate, implicandu-se in rezolvare unor probleme de interes general cum ar fi poluarea, somajul, saracia sau infractionalitatea.
 
Printre celelalte proiecte selectate in carte se numara campanii precum "Tap Project" (Droga 5), "The million project" (Droga 5), "Pepsi Refresh project" (TBWA / Chiat / Day Los Angeles), "Gatorade Replay" (TBWA / Chiat / Day Los Angeles) sau "Tide Load of Hope" (Saatchi&Saatchi New York).


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0