Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiera pe piata de publicitate romaneasca: Leo Burnett lanseaza reclamele umanitare

Tags: secunda viata, campanie, leo burnett, secunda, publicitate tv, mihai nesu

Stim ca in publicitate secundele sunt scumpe, insa ele devin cu adevarat valoroase cand sunt in stare sa schimbe destine. Si o pot face gratie unui mecanism inovator de strangere de fonduri conceput de agentia Leo Burnett Romania.
Mecanismul este centrul unui program initulat „Secunda – viata” ce ofera posibilitatea  industriei de publicitate si companiilor interesate de a sprijini in mod direct cauze umanitare prin cedarea contravalorii difuzarii unei secunde din spoturile TV catre acestea.

Pretul unei secunde difuzate la TV este calculat in functie de audiente, asa incat publicul telespectator este cel care da pana la urma valoare secundei de publicitate.
 
Spoturile marcilor participante in cadrul programului vor purta sigla Secunda - viata, marcand astfel implicarea acestora in sustinerea cauzei alese.

”Dorinta de a-i ajuta pe ceilalti, dorinta de a da viata sperantelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secunda-viata este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate foloseste mecanismele proprii in scop umanitar. Avem toata increderea ca tot mai multe marci se vor alatura demersului nostru pentru ca fiecare secunda conteaza. Iar Secunda - viata poate schimba vieti”, spune Ioana Iordache (CEO Leo Burnett).

Mecanismul Secunda – viata a fost implementat in cadrul Campaniei de strangere de fonduri pentru Fundatia Mihai Nesu, initiata si sustinuta de Gazeta Sporturilor. Primele marci care au acceptat sa se alature programului Secunda - viata si astfel sa sustina Fundatia Mihai Nesu sunt Gazeta Sporturilor si AXA Asigurari.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0