Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Prigat, in haine noi si cu chef de viata

Tags: prigat, ambalaj, chef de viata, ambalaj, noul prigat

O noua strategie de comunicare are nevoie si de produse in ambaleje noi. Desigur, nu-i musai, dar da bine si face ca tot ansamblul comunicarii sa fie integrat perfect. Asa cum se intampla in cazul unuia dintre brandurile aflate sub cupola Pepsi care tocmai si-a schimbat sloganul. Iar odata cu el si ambalajul.
Aflat intr-o perioada de repozitionare de brand, Prigat si-a propus sa le vorbeasca consumatorilor despre pofta de viata si bucuria de trai din plin fiecare clipa. Iar pentru asta a creat sloganul „Chef de viata”precum si Enciclopedia Chefului de Viata, o platforma online menita sa adune bucuriile zilei si sa fie un izvor de bine. Noua stare se regaseste  inclusiv in noul design de ambalaj.

"Repozitionarea marcii Prigat, de la selling line-ul 'Mai mult fruct, mai multa energie' catre noul concept de comunicare integrata 'Chef de viata' a presupus si regandirea ambalajelor in asa fel incat acestea sa sustina promisiunea de marca”, spune Roland Kunst (Owner, die kunstfabrik).

Noua editie de ambalaje Prigat a fost realizata de catre agentia die kunstfabrik, care a regandit designul in conformitate cu strategia nationala a companiei PepsiCo Romania.



„Tema cu care am pornit la drum a fost, foarte pe scurt, 'un pahar de suc natural Prigat este cel mai bun mod sa iti incarci bateriile si sa ai chef de viata'. Ceea ce se si 'citeste' pe fiecare sticla si cutie, pe intreaga gama Prigat”, adauga Roland Kunst

Redesignul gamei Prigat a vizat 3 produse (juice, nectar, limonada), o gama de 16 fructe si mixuri, declinate in 5 volume (0.25l, 0.5l, 1l, 1.5l, 2l), pe 3 tipuri de suport ambalaj (sticla, plastic, carton).


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0