Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Promovarea brandului de tara: 2 clipuri reusite despre Romania

Tags: romania, reclame, brand de tara, clipuri romania, smartlink

De cativa ani, Ministerul Turismului se tot chinuie sa faca din Romania un brand, unul turistic, desigur. Au inventat sloganuri, logo-uri si campanii. Nimic insa nu pare sa fi mers conform asteptarilor. Epopeea aceasta are insa continuitate dincolo de sfera publica, acolo unde entitati private si-au propus sa arate ca se pricep mai bine sa-si promoveze tara.
De exemplu, nou infiintata firma de consultanta in business Smartlink – Communications&Connections incearca sa atraga atentia, dar si posibili clienti, cu ajutorul unui clip despre Romania.

Pe langa reliefarea frumusetilor naturale ale tarii, clipul incearca sa motiveze (mizand mai ales pe latura sentimentala) investitorii si oamenii de afaceri sa priveasca Romania cu o mai mare atentie.



"Trebuie sa intelegem ca Romania nu este numai a unuia si a altuia ci este a noastra, a tuturor celor ce locuim aici. Daca impreuna vom reusi sa o facem mai primitoare, mai placuta, mai cunoscuta, atunci toti vom avea de castigat - inclusiv cei ce au afaceri, ca noi", spune Radu Magdin, CEO-ul companiei, citat de wall-street.ro.

Acesta nu este insa singurul clip menit sa promoveze imaginea tarii in lume. In urma cu doua luni, doi studenti ai Universitatii Leeds au promovat Romania printr-un clip ce a devenit viral.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Marketing Portal 08-Nov-2012 15:51:14
Nu este o concluzie, ci doar o simpla afirmatie, cu care puteti fi sau nu de acord :). In rest, doar de bine!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0