Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitate neconventionala cu un lac 3D si o statie de metrou

Tags: volksbank, campanie metrou, statia aurel vlaicu, lac oasa, magda savuica

In continuarea campaniei sale aniversare, Volksbank a adus un lac de acumulare chiar intr-una dintre statiile metroului bucurestean. Si a facut-o atat de realistic incat parca te astepti sa calci direct in apa barajului.
Impreuna cu BBDO Group si New Folder, Volksbank a transformat statia de metrou Aurel Vlaicu intr-un spatiu ce reda 3D zona Oasa, unul din cele 273 de locuri de vizitat din Romania promovate pe retelele sociale si TV sub endorsement-ul Magdei Savuica, se arata intr-un comunicat al agentiei.

Pictura anamorfica ocupa intreg peronul statiei de metrou si prezinta imaginea unui colt de natura mirific din Romania. Proiectul se desfasoara in perioada 28 iunie - 27 iulie si se estimeaza ca in aceasta perioada statia va fi tranzitata de peste 400.000 de persoane.



"Acest proiect special continua ideea campaniei de comunicare Volksbank, in care o salutam pe Magda Savuica pentru bucuria ei de a descoperi locuri frumoase din Romania. Daca in reclamele TV o urmam pe Magda in calatoria ei prin locuri necunoscute multora dintre noi, de data aceasta, vrem ca oamenii sa experimenteze 3D bucuria de a descoperi chiar ei unul dintre locurile minunate din tara. Desi este un proiect impresionant prin executie, acesta invita la o bucurie cat se poate de simpla si naturala, mesaj pe care Volksbank doreste sa-l readuca pe agenda vietii noastre din ce in ce mai aglomerate", spune Alfred Borcan (Marketing Director, Volksbank).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0