Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitate neconventionala: Reclame pe hartie igienica

Tags: hartie igienica, reclama, jordan, bryan silverman, rola de hartie igienica, spatiu publicitar

Tocmai cand credeam ca publicitatea si-a pus brandurile pe tot ce se puteau pune, de la ziduri la asfalt si de la masini la avioane, aceasta ne arata ca este mereu inovativa si surprinzatoare.
Fratii Jordan si Bryan Silverman, de 22 si respectiv 19 ani, au descoperit o noua posibilitate de promovare. Mai exact, un nou suport pentru reclame: hartia igienica. Si ca sa nu para doar o gluma, cei doi au infiintat chiar si o firma in acest scop - Star Tolet Paper – prin intermediul careia  vand spatiu publicitar pe hartie igienica. In plus, au conceput si cu un slogan inventiv pentru produsul lor: "Don't rush. Look before you flush." (Nu te grabi. Uita-te inainte sa tragi apa, n.r).

 

Compania distribuie in mod gratuit hartia igienica cu reclame la toalete publice, restaurante, birouri, stadioane. Astfel, aceste spatii fac economii la cheltuielile cu acest gen de produse si le ofera in schimb clientilor Star Toilet audienta de care au nevoie.
 
„Publicitatea inseamana sa le aduci oamenilor la cunostinta produsul tau, iar hartia igienica parea suportul ideal pentru acest lucru. Pana acum, ideea a placut tuturor”, spune Jordan.

 
Si chiar a placut. Cei doi frati au incheiat deja contracte de publicitate cu 55 de firme, iar tehnica pare sa fie de-a dreptul eficienta. In fond, unde in alta parte mai gasesc marketerii un consumator imobilizat si plictisit ca la toaleta?
 
Pentru publicitari, costul minin este de 99 dolari pentru 20.000 de reclame, adica in jur de 0.5 dolari pe reclama.
 
Hartia igienica este realizata din doua straturi de material 100% reciclabil, fiind sigura din punct de vedere al igienei chiar si in urma imprimarii.
 
Dar nu este pentru prima data cand unii sau altii i-au gasit hartiei igienice si alta intrebuintare decat cea uzuala. Shitter, de exemplu, iti printeaza intregul flux de stiri de pe Twitter pe role de hartie igienica.  
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0