Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitate pentru orbi

Tags: reclama, orbi, burger, braille, wimpy

Intrucat sunt preponderent vizuale, campaniile de marketing ii excludeau, fara drept de apel, pe cei nevazatori. Asta pana acum, pentru ca un lant de restaurante fast-food a creat reclama care nu se vede, ci se simte.
Se numeste Wimpy Braille si este o creatie a agentiei Metropolitan Republic pentru lantul de restaurante fast-food din Africa de Sud, numit simplu Wimpy.
Pentru restul lumii este un burger ca oricare altul, dar pentru nevazatori este cu totul special. Asta pentru ca produsul in sine contine reclame pe care doar cei cu astfel de deficiente le pot intelege.
Este vorba despre o serie de mesaje scrise cu ajutorul alfabetului Braille si a catorva seminte de susan.  Semintele sunt asezate pe chiflele sandvisului si sunt menite sa ii spuna consumatorului ce anume contine acesta. De exemplu, pe burgerul din imaginea de mai jos sta scris „Burger cu 100% carne de vita, special pentru tine”.
Wimpy a creat nu mai putin de 15 burgeri Braille, cu ingrediente diferite. Rostul lor este de a sustine si promova campania de marketing a companiei, care si-a propus sa dea de stire lumii ca in restaurantele Wimpy exista meniuri speciale pentru nevazatori.
Campania este proaspat lansata, iar reprezentantii companiei sustin ca aceasta a ajuns deja la cunostinta a 800.000 de persoane cu deficiente de vedere. Totul gratie social media.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

ADRIANA 24-Ian-2012 15:20:39
de ce nu mai primesc newsletterele

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0