Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rancho: Conserva romaneasca dedicata exclusiv barbatilor

Tags: rancho, scandia food, ready meals, barbati, brandtailors

Sunt rare cazurile in care produsele alimentare sunt create pentru a se adresa doar unei singure categorii de public. De regula, ele sunt „unisex” si cauta sa vorbeasca publicului ca si cum acesta ar fi omogen. Dar gusturile difera si nu doar in functie de varsta, ci si de gen.
Si daca tot s-a stabilit ca barbatii sunt de pe Marte, iar femeile de pe Venus, Scandia Food a considerat ca se cuvine ca ei sa aiba parte de produse specifice. Asa s-a nascut Rancho, un brand de preparate destinat exclusiv barbatilor.
 
Creatie a BrandTailors, Rancho tinteste in directia satisfacerii nevoilor de consum specifice barbatilor: satietate, continut ridicat de carne, gust intens si picant. Aceste nevoi se oglindesc atat in tipologia produselor, cat, mai ales, in imaginea atribuita acestora.
 
S-au folosit pentru asta o cromatica vie si la elemente grafice inspirate din filmele western – centura de piele, catarama, teaca de pistolar. Acest design de ambalaj confera produselor distinctivitate si un grad sporit de vizibilitate la raft.


 
"Cu adresabilitate clara, Rancho reuseste sa genereze si induca asocieri ‚tari’ precum caracterul ferm, masculinitatea si un ego puternic, in randul consumatorului tinta – barbatul. Prin deschiderea catre un segment prea putin explorat al industriei de produse alimentare din Romania, odata cu crearea Rancho, am reusit sa impulsionam necesitatea diferentierii categoriilor de public si a nevoilor caracteristice acestora in vederea generarii de noi premise care sa favorizeze cresterea in categoriile bunurilor de larg consum", explica Anca Tazlaoanu (Brand Consultant).
 
Noul brand dezvoltat de BrandTailors pentru Scandia Food este o premiera pe piata produselor „ready meals” din Romania, fiind construit ca element de inovatie in cadrul industriei de produse alimentare autohtone.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0