Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Razboiul creativilor: marketer versus web designer

Tags: marketer, web designer, proiect, site, obiective, clienti, cumparatori

Marketerii si web designerii au acelasi scop: sa duca la bun sfarsit un site care sa isi indeplineasca obiectivele, sa fie functionabil, eficient, sa aiba un design bun, sa fie bine executat si sa transforme vizitatorii in clienti.
Pentru a ajunge insa la un website care sa indeplineasca aceste conditii, marketerul si web designerul trebuie sa lucreze impreuna si sa treaca printr-un proces creativ care sa nu lase urme dureroase in memoria niciunuia dintre acestia.

Pentru a avea parte de cat mai putine conflicte pe parcurs, un marketer trebuie sa porneasca de la ideea ca intre cele doua profesii exista multe asemanari. In schimb, acesta va identifica si deosebirile tocmai pentru a intelege mai usor de ce parerile s-ar putea sa coincida de prea putine ori.

Un marketer de succes se va folosi intotdeauna si de latura creativa pentru a dezvolta idei noi si productive. In paralel, orice web designer cunoaste cateva elemente de marketing pentru a reusi sa faca un site care sa ii atraga pe clienti.

Iata insa care sunt asemanarile intre cei doi:

- obiective comune: acestia doresc sa-si vada clientii fericiti. Iar clientii isi vor dori intotdeauna site-uri eficiente care sa le transforme vizitatorii in cumparatori.

- perspectiva clientului: amandoi vor porni, initial, de la ceea ce isi doreste clientul: cat de specific e rezultatul dorit de acesta, care este abordarea si ce ton va avea mesajul general.

- "Ce-ar fi daca?" - aceasta este o intrebare comuna la care apeleaza cei doi atunci cand incearca sa inteleaga de ce oamenilor le place un anumit brand si vor sa vada "ce-ar fi daca" ar aplica o alta strategie sau ar implementa o noua idee.

- detinerea controlului: chiar daca lucreaza in echipa, fiecare dintre cei doi si-ar dori sa aiba controlul absolut asupra proiectului.

Un lucru fundamental care ii deosebeste va fi acela ca, la finalul zilei, web designerul va fi multumit daca a realizat un site cu un design de exceptie, cu elementele cerute de marketer, dar care obtine rezultate mai mici decat cele scontate. In schimb, marketerul va fi intotdeauna obsedat de cifre, de target, de planificarea facuta asa ca va avea o viziune complet diferita asupra aceluiasi proiect.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0