Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rebranding aniversar: Ciserom are o noua identitate

Tags: ciserom, rebranding, seed consultants, sosete ciserom

La aniversarea a 85 de ani de existenta, Ciserom si-a facut siesi un cadou: o noua identitate vizuala, mai fresh si mai colorata. Dezvoltata impreuna cu agentia de branding si design Seed Consultants, noua identitate de brand a fost prezentata in premiera in cadrul evenimentului de lansare de vineri, 14 septembrie 2012, in Sebes.
Nucleul rebrandingului il reprezinta ghemul de fire colorate, intr-o linie grafica stilizata, cu o cromatica foarte vesela. Acesta reprezinta sursa principala pentru o zi la fel de vesela, care porneste de dimineata intr-un ritm bun, din momentul incaltarii sosetelor Ciserom, se arata in comunicatul companiei.



Pilonii brandului sunt valori precum traditie si indemanare (ca expresie a experientei acumulate in 85 de ani de existenta), competitivitate si culoare (reprezentand evolutia si energia brandului). Prospetimea noii imagini a companiei din Sebes a fost astfel sintetizata in sloganul “Pofta buna la o zi colorata!”.
 
Pentru evenimentul de lansare au fost realizate doua simulari creative ale simbolului Ciserom: un ghem imens din fire colorate si varianta acestuia construita din sosete.

 

“Ceea ce am dezvoltat impreună cu Seed Consultants reprezinta esenta tuturor aspiratiilor noastre in ceea ce priveste viitorul companiei. Procesul de rebranding ne aduce mai aproape de consumatorii nostri care au nevoie de un start bun de zi si, incaltand produsele noastre, vor avea cu siguranta ceea ce isi doresc. Brandul Ciserom avea nevoie de o revitalizare care sa ilustreze mai bine ceea ce sunt produsele noastre: sosetele de calitate, colorate care iti fac ziua mai buna”, explica Constantin Ispir (Director general Ciserom).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0