Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rebranding cu gust: Lactag s-a relansat pe piata locala

Tags: lactag, rebranding, adventure, relansare lactag, lapte lactag

E greu sa te faci remarcat printre o sumedenie de marci similare in lipsa unei identitati care sa te reprezinte, dar mai ales sa atraga privirea. Si cum piata lactatelor e tot mai aglomerata, producatorul local Lactag a simtit ca e nevoie de un rebranding.
Misiunea de rebranding a fost data pe mana creativilor de la AdVenture, responsabili inclusiv pentru campania de relansare, intitulata simplu "Pe Gustate!".
 
Noua identitatea se bazeaza pe valorile brandului care este unul traditional, dar cu valente moderne. Aceste valori, impreuna cu noua politica comerciala si de marketing au dus la abordarea unui nou concept de comunicare menit sa evidentieze naturaletea, prospetimea si gustul produselor companiei.


 
Campania “Pe gustate!” va fi promovata online, in social media si prin spoturi radio, desfasurandu-se in Bucuresti si alte 17 judete in care compania are o prezenta constanta la raft.

"Cu o noua infatisare ce pastreaza elemente traditionale romanesti, Lactag se prezinta in fata publicului cu transparenta si energie, invitandu-l sa savureze produsele sale lactate pline de savoare si extrem de gustoase“, spune Ioana Tene (Account Manager, AdVenture).
 
In completarea campaniei, Lactag lanseaza pachetele promotionale "Bunatate, pe gustate", care contin cate 3 produse diferite la un pret special. De asemenea, compania isi propune sa atraga atentia consumatorilor printr-o actiune de sampling in key accounts ce promoveaza ideea de produse lacatate "pe gustate". Cumparatorii sunt incurajati sa guste produsele si sa ofere feedback prin intermediul aplicatiei Gustometrul in care pot arata cat de mult le-a placut degustarea.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0