Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rebranding in IT-ul romanesc: Asesoft devine NOD

Tags: asesoft, rebranding, it, nod, brandient

Agentia Brandient i-a oferit companiei Asesoft, unul dintre cei mai mari distribuitori de electronice, electrocasnice si IT din Romania, o noua identitate de brand. Modificarile sunt substantiale, incluzand si schimbarea numelui din Asesoft Distribution in Network One Distribution (NOD).
Rebrandigul si-a propus sa ilustreze mai bine curajul, viziunea si ambitiile companiei, care si-a propus sa devina un business multi-channel solid pe piata est-europeana, capabil sa vina in intampinarea cerintelor si asteptarilor consumatorului modern.

Miza noii identitati este gandita asadar pentru intreaga regiune sud-est europeana, nu doar pentru piata locala. Se pare ca Network One Distribution a inceput deja activitatea pe piata din Moldova, urmand ca in decursul acestui an sa intre pe pietele din Bulgaria si Ungaria.

Identitatea vizuala a fost realizata de Cristian Kit Paul, creative director si founding partner Brandient, iar platforma de implemntare este semnata de designerul Iancu Barbarasa.


"Am creat un nume nou si am desenat un sistem de identitate flexibil si inteligent care sa reprezinte mai bine aceasta organizatie competititva si care sa le permita in acelasi timp semnalizarea unui nou capitol in dezvoltarea businessului", spune Cristian Kit Paul, Creative Director, Founding Partner Brandient.

Fosta Asesoft Distribution este detinuta de omul de afaceri Iulian Stanciu si incorporeaza brandurile Emag si Flanco.
Actualul rebranding este al doilea proiect realizat de Brandient pentru antreprenorul roman Iulian Stanciu, dupa cel al eMAG, din 2010.

“Brandient a gandit si implementat noua identitate verbala si vizuala a brandului, precum si manifestarile acesteia la nevoile specifice unui brand de distributie B2B. Rezultatul celor sase luni de colaborare Brandient – Network One Distribution este o investitie in viitorul brandului, in acord cu strategia de expansiune a companiei”, mai spun reprezentantii agentiei de brand.

Brandient este compania de strategie de brand si design, multi-premiata international, cu birouri in Bucuresti si Singapore.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0