Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rebranding si promovare de 1 milion de euro: Agricola Bacau are o noua identitate

Tags: agricola, rebranding, brandtailors, agricola bacau, brand corporate

Unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si-a revizuit imaginea de brand. Cu ajutorul agentiei Brand Tailors, Agricola Bacau a definit o noua identitate corporate adresata partenerilor, diferita de identitatea de brand ce se adreseaza consumatorilor.
Intregul proces de rebranding are la baza valori ale brandului precum prospetimea, traditia si autenticitatea. Pentru a transmite aceste valori si la nivel de identitate vizuala a fost creata o frunza de tei (ca atribut al prospetimii) vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi, pe care se afla asezata o picatura de roua. Pentru completarea imaginii de brand s-a apelat la sloganul "Inima de prospetime".


Identitatea corporate a fost inspirata de un puternic si renumit simbol romanesc, fiind o reprezentare stilizata a piesei "Closca cu puii de aur" a tezaurului de la Pietroasa. Noua promisiune a brandului corporatist "Agricola - neam de gospodari" vorbeste despre respectul pentru traditia "lucrului bine facut" si despre istoria de peste 50 de ani a companiei.


"Procesul de rebranding este rezultatul unei strategii de diferentiere prin care ne dorim sa comunicam relevant cu consumatorii si cu partenerii nostri. Imaginea brandului de produs – Inima de prospetime - este coerenta cu modul in care ne vad consumatorii nostri si cu asteptarile lor: de fiecare data cand achizitioneaza un produs Agricola acestia se asteapta la gust desavarsit si o calitate deosebita datorate in principal prospetimii carnii, provenind de la pui crescuti natural si traditiei de a face salamuri crude uscate si specialitati de exceptie. Brand-ul corporate – Neam de gospodari – aduce in discutie mostenirea istorica a companiei si respectul fata de valorile profund romanesti", explica Grigore Horoi (presedinte al grupului de companii Agricola). 

Noua identitate a fost implementata pana acum in proportie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor si a brandingului din magazinele Agricola. Investitia in conceptul si implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grupul Agricola si a tuturor categoriilor de produs existente se ridica la aproximativ 200.000 euro. Compania estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare ATL precum si de promovarea noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ 1.000.000 euro.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0