Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama cu bucluc: IKEA a retras o fotografie de promovare in care apareau tineri cu cagule pe fata

Tags: ikea, pussy riot, reclama, cagule, rusia, mega

In incercarea de a evita un imens scandal poitic, IKEA a sters de pe site-ul reprezentantei sale din Rusia o fotografie ilustrand patru tineri cu masti pe fata, ce facea parte dintr-o campanie de marketing a retailerului suedez.
Fotografia cu pricina ar fi putut fi considerata un gest de sprijin din partea IKEA fata de grupul punk rus Pussy Riot, intrucat cei patru tineri asezati pe niste piese de mobila ale companiei suedeze purtau pe fata masti similare cu cele ale membrelor formatiei punk.

 

Tinerele rusoaice au fost condamnate in august la doi ani de inchisoare intr-un dosar de huliganism grav, dupa ce in februarie au organizat un concert anti-Putin in catedrala principala din Moscova.
 
"IKEA este o companie producatoare de mobilier pentru casa si o asociatie comerciala. Suntem independenti atat din punct de vedere politic, cat si religios, iar site-ul nostru nu poate fi folosit ca platforma pentru campanii politice sau religioase", a spus purtatorul de cuvant al IKEA pentru Wall Street Journal.
 
Fotografia stearsa facea parte dintr-o campanie de marketing bazata pe o competitie fotografica in centrele comerciale MEGA din Rusia, care primesc aproximativ 200 de milioane de vizitatori pe an.
 
Numita "Face of the Cover", competitia incurajeaza clientii centrelor comerciale MEGA sa se lase fotografiati in fata unei coperti de catalog IKEA. Clientii voteaza apoi pentru cea mai buna fotografie, urmand ca aceasta sa fie inclusa in campaniile de advertising si marketing ale producatorului suedez.
 
Anul acesta, castigatoare a fost fotografia cu cei patru oameni cu masti colorate. Intrucat protestul celor de la Pussy Riot a fost subiect de aprigi controverse, IKEA a retras la scurt timp reclama de pe site.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0