Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama de rasu'-plansu' sau cum am invatat sa schimonosim limba romana

Tags: samsung, reclama, the date, brb, leo burnett

Spuneam odata ca publicitatea poate avea si ea un rol educativ prin evidentierea, ingrosarea si satirizarea unor moravuri nelalocul lor. Imi vin astfel in minte mai ales campanii ale ROM, care au luat in deradere manelismul, nostalgia bolnavicioasa dupa Epoca de Aur ori meteahna de a lasa lucrurile neterminate. Adaug la acestea si campaniile pentru Unirea cu ispravile renumitului Dorel.
De data aceasta insa nu este vorba despre niciunul dintre cele doua branduri locale si nici despre metehne vechi de cand lumea. De data aceasta avem in prim plan un brand international si o meteahna proaspata, postrevolutionara.

Un el si o ea intr-o cafenea cocheta. Sunt tineri, frumosi si timizi ca la prima intalnire. Prajitura pare delicioasa, ambianta perfecta, doar conversatia este cu desavarsire atipica. Iar atipicul vine dintr-o ciuntire fara discernamant a limbii romane. Acesta este clenciul cu care ne agata cel mai nou spot romanesc aflat sub stindardul Samsung.

Creatie a agentiei Leo Burnett, "The Date" ilustreaza in 30 de secunde o anomalie generalizata a generatiei internetului: schimonosirea limbii.

"Smartphone-urile, Facebook-ul, chat-urile, Mess-ul transforma in fiecare zi felul in care ne exprimam. De multe ori auzim LOL si BRB in loc de hahaha si vin imediat. Au ajuns elevii sa scrie la scoala, la lucrari si la teze cu abrevieri de net: vbim, n vdm, knd te-am vzt, d aqm inkolo”, spune Valentin Lica (Copywriter, Leo Burnett).

Acestea au fost premisele de la care a plecat conceperea reclamei pentru Samsung S5610, care este inainte de toate un telefon pentru vorbit.

„Poate ar fi cazul sa revenim la vorbitul normal si sa folosim telefonul pentru ce-a fost el inventat, pentru vorbit. E mai frumos, nu de-alta", adauga Valentin Lica.

Spotul va fi difuzat in variantele de 30 sec si 15 sec pe canalele ProTV, Pro Cinema, MTV, Sport.ro, Antena 1, Realitatea, Discovery, Kanal D, UTV, dar va fi disponibil si pe YouTube, precum si pe paginile de Facebook Leo Burnett si Samsung Mobile.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Cris 14-Iun-2012 11:56:19
O, da, foarte tare! "Sunt obo"... BRB :))

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0