Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reclama hi-tech sau cum va arata marketingul in viitor

Tags: reclama, hi-tech, marketing, viitor, campanie plan, because i'm a girl

Daca lumea este tot mai indragostita si atasata de gadgeturi, publicitatea pare sa fi gasit modalitatea potrivita pentru a ajunge facil la inima acesteia. Asa a aparut reclama de ultima generatie, in masura sa-si identifice singura publicul tinta.
Un nou tip de reclama outdoor este testata pe una dintre strazile aglomerate ale Londrei. Panoul interactiv se foloseste de o camera video HD pentru a scana trecatorii si a identifica daca sunt femei sau barbati. In functie de asta, panoul va rula o reclama specifica.

Astfel, femeile vor putea viziona un clip video de 40 de secunde pentru promovarea campaniei „Because I’m a Girl”, care are ca scop lupta impotriva inegalitatii de gen si strangerea de fonduri pentru fetitele din tarile in curs de dezvoltare. De aceea, barbatii nu vor putea vedea intreaga reclama si vor fi redirectionati catre catre site-ul ONG-ului. In acest fel se doreste constientizarea reprezentantilor de sex masculin in ceea ce priveste discriminarea de gen.


Sistemul are o acuratete de 90% in analizarea trasaturilor faciale ale persoanelor si determinarea sexului acestora.

Panoul londonez a fost instalat de Plan, o organizatie nonprofit care ajuta copiii din lumea a treia si care a initiat campania „Because I’m a Girl”. Desi a costat o mica avere, 30.000 lire sterline, se spera ca ineditul suport publicitar va reusi sa atraga donatii de cel putin 250.000 lire in doar doua saptamani cat va functiona acesta.  
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016