Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reclama la Dacia Duster, interzisa in UE

Tags: reclame interzise, ue, durex, prezervative, dacia

Creativii se intrec pe ei insisi uneori in indrazneala si fler artistic, iar operele lor de arta bruscheaza limitele. Va prezentam cateva dintre reclamele care au indraznit mai mult, dar au ajuns sa fie interzise la televiziunile din Uniunea Europeana.
 
Producatorul  de prezervative Durex a eliberat la propriu o armata de spermatozoizi asupra audientei britanice. Reclama a fost difuzata doar scurta vreme, fiind interzisa in 2005.
 
 Zazoo (Belgia, 2006)
 
In 2006, compania belgiana producatoare de prezervative Zazoo a dat publicitatii aceasta reclama in olandeza si franceza, inainte de a adauga subtitrare in limba engleza, pentru a ajunge la o audienta mai mare. Reclama are peste 26 de milioane de vizite pe YouTube. Ceea ce este mai mult decat dublul populatiei Belgiei.

 
Daci, cunoscuta companie romaneasca producatoare de masini, a combinat limbajul neceromonios si atitudinea nerespectuoasa la adresa tiganilor , pentru a produce aceasta ciudata si mult prea lunga reclama care a fost interzisa in ianuarie 2011, in ciuda faptului ca produsul, Dacia Duster, nu va aparea pe piata britanica decat in 2012.
 
 
Volkswagen crede, in mod evident, ca daca o fetita spune "bollocks" (ceea ce, in general, inseamna testicole) nu este nimic deplasat. Altii nu au fost de aceeasi parere, iar reclama a fost interzisa in 2006. Cuvantul este adesea folosit cu sensul figurat in limba engleza, semnificand "ce aiurea!", un cuvant expletiv care insoteste un accident minor nefericit.

 
Nu este nevoie sa stim franceza pentru a intelege de ce aceasta reclama a fost interzisa in 2007.
 
Aceasta reclama la IKEA a fost interzisa in Suedia in anul 2009. Sloganul care a insotit Campania este "Un divort mai bun pentru toata lumea".

 
Revista belgiana Humo a produs aceasta reclama pentru a promova faptul ca da la liber prezervative. Era anul 2007.
 
 
Atentie, limbajul este licentios!
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016