Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama unui altfel de gratar romanesc

Tags: penes curcanul, produse gratar, carne gratar, propaganda, light bbq, carne curcan

Nici sunet de manele, nici miros de grasime-ncinsa, nici urma de bere la PET ori de pantece rotofei. Ba dimpotriva, peisajul e presarat cu domnisori in haine branduite, demoazele cu aer fitos si ustensile numai de firma.
Cam acesta ar fi cadrul in care se deruleaza povestea unei reclame altfel, dupa cum altfel se vrea a fi si bradul caruia i se face cinstire. Penes Curcanul ne arata o alta fata a gratarului romanesc, una cu totul sofisticata.

Din spatele blocului, loisir-ul preferat al romanilor a migrat intr-un mic colt de rai, unde nu se bea, ci se serveste, nu se ingurgiteaza, ci se mananca si unde nu se face gratar, ci barbeque. Totul pentru campania pe care brandul Penes Curcanul a lansat-o in cinstea noii sale game de produse pentru gratar din carne de curcan. Light BBQ se  adreseaza unui public cu nivel de trai mediu spre ridicat, pretentios cu silueta, care adopta un stil de viata sanatos si o alimentatie echilibrata.



Iata de ce Propaganda, agentia responsabila cu ideea campaniei si a spotului de promovare, a impartit lumea in doua: grataragii obisnuiti si grataragii cu stil (sau fite). Iar in final a ales sa ii reprezinte pe cei din urma.

"Cate bordeie, atatea obicee – zice o vorba. Si cate tipuri de grataragii, atatea brand-uri care sa li se potriveasca. Unele dintre bordeiele astea sunt la etajul 9 intr-un bloc 'din cartier', altele au ele insele 2 etaje si piscine (iar daca sunt in bloc, sunt mai in centru). In unele bordeie sunt oameni care se preocupa SA manance, in altele sunt oameni care se preocupa de CE mananca. Pentru primii, gratarul inseamna 'sa mancam, sa bem, sa ne simtem bine'; pentru ceilalti inseamna 'vreau si eu o bucata, dar din alea fara grasime, te rog'. Primii il insotesc cu franzela, cartofi, usturoi (si mustar), ceilalti prefera un piept de pasare in locul sunculitei si il prepara cum au vazut in emisiunile tv specializate in barbeque”, spune Corina Iovan (Strategic Planning Co-Director, Propaganda).

Produsele din noua gama au un continut scazut in grasimi si colesterol, dar si un pret mai ridicat decat produsele pentru gratar din carne de porc, pui sau vita.

„Ne-am propus, asadar, prin campania asta, sa rasturnam cliseul gratarului cu ceafa de porc si bere la PET, aratand o alta fata a gratarului, cea sofisticata (da, gratarul poate fi sofisticat), cea orientata spre sanatate si silueta. Cu mici de curcan, frigarui de curcan etc. BBQ Light”, adauga Corina Iovan.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0