Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama virala cu copii

Tags: reclama, copii, bebelusi, kit kat, india

Reclama pe care v-o prezentam acum este un adevarat fenomen pe YouTube, unde a depasit 2,8 milioane de vizualizari. Kit Kat foloseste reteta de succes a apei Evian, cea care a dat intr-adevar lovitura cu spotul cu bebelusi dansand.
Copiii si bebelusii sunt arhetipuri pentru puritate si inocenta. Nasterea unui copil este adesea insotita de speranta, caci aduce cu sine sansa unui nou inceput. Trasaturile lor adorabile si iubibile atrag oamenii de toate varstele. Desi, inevitabil, exista persoane care detesta copiii, cei mai multi au o parere favorabila despre ei, mai ales despre bebelusi.

Prin urmare, copiii si bebelusii apar adesea in reclame ale unor produse sau servicii cu care, in mod normal, nu au nicio legatura. Reclamele folosesc mai multe trucuri pentru a atrage atentia: umorul si chiar continutul extrem sau explicit. Copiii si animalele reprezinta un alt truc (intre noi fie vorba, copii sunt mai „tari” la capitolul SEO). Oamenilor li se pare, stiintific demonstrat, imposibil sa reziste farmecului bebelusilor.
 
Efectul psihologic al folosirii copiilor in publicitate este unul pozitiv. Si cine nu-si doreste ca brand-ul sau sa fie asociat unei stari de bine?

In reclama la Kit Kat apare un doctor muncitor care ia o mica pauza mancand o napolitana. In timp ce se bucura de gustare, vede ca s-a oprit in fata cresei, iar bebelusii il urmaresc incantati dansand in ritmul rontaielilor lui. Scena finala a spotului ne lasa sa credem ca totul ar fi putut fi un vis al medicului, o iesire fericita din cotidian favorizata de Kit Kat.
 
foto: captura YouTube
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0