Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Adobe se foloseste destept de galagia publicitara de la Super Bowl

Tags: adobe, reclama, super bowl, cimpanzeu

Un cimpanzeu vorbitor care converseaza cu un cal vorbitor sunt personajele perfecte pentru a intra in finala publicitarilor de la Super Bowl. Ceea ce nu inseamna ca au si respect pentru cei care cheltuiesc o avere (38 de milioane de dolari, mai exact, anul acesta) pentru o durata de emisie de doar 30 de secunde.
Adobe a lansat spotul de mai jos online, dupa finala campionatului american de fotbal, si este replica perfecta pentru cheltuielile abundente de la Super Bowl. Avem deci un cimpanzeu si un cal pe un platou de filmare discutandu-si rolurile pe care le interpreteaza, devenind curand vizibil ca sunt niste „mercenari”.
 
"Iti vine sa crezi ca au cheltuit milioane de dolari pe chestiile astea? Pentru ce, pentru 30 de secunde?", spune cimpanzeul. "Stii, e mult mai ieftin sa mergi pe online, pentru ca stii cine o vede si daca functioneaza".

Spotul promoveaza Adobe Marketing Cloud, un produs Adobe care le ofera marketerilor din zona digitala un set de solutii de monitorizare in real-time a campaniilor online din punct de vedere analitic, social, publicitar, de targetare si de experienta web.

Spotul se incheie cu textul "Masuratori, nu mituri".

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0