Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Ikea

Tags: reclama, ikea, cuplu, tineri

Agentia de publicitate Mother din Marea Britanie a creat pentru Ikea un spot care vizeza nisa tinerilor care aduna prea multe lucruri intr-o casa si nu-si mai pot ordona vietile, nu se mai gasesc din pricina lor. Videoclipul prezinta epopeea unui cuplu boem captiv intr-un cosmar materialist.
Ei ii plac pantofii rosi, lui cartile. Ei ii plac nimicurile colorate, lui sa citeasac ziare. Asa se face ca ajung sa fie despartiti de pereti intregi de carti, de perne aruncate, de reviste, scaune si alte nenumarate obiecte. 

Salvarea vine din partea ingenioaselor solutii de stocare de la Ikea. Asa ajung si cei doi iubiti sa se regaseaca. 

Clipul este consistent cu celelalte reclame care fac cunoscut numele brand-ului: oarecum absurd, dar seducator. Melodrama scenei de debut este umoresc intunecata, pentru ca e greu sa credem ca trebuie sa luam dezordinea atat de in serios. Spotul este construit in jurul muzicii "Living Together", al formatiei An Escape Plan. Versiunea originala a cantecului, care ii apartine lui BeeGees, nu ar fi avut acelasi efect. Brand-ul agentia si regizorul Adam Berg au produs si un videoclip de durata maxima (un fel de versiune de 2:20 a reclamei), in care formatia pare sa fie asezat tonalitatile muzicale ca raspuns la elementele reclamei. Astfel de „intelegeri” muzicale sunt din ce in ce mai des intalnite in lumea publicitatii, ca modalitate de a atrage publicul tanar.




Foto: Captura YouTube
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0