Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Nivea ataca oameni nevinovati

Tags: reclama, nivea, stres, actori, oameni, prieteni, marketing

Rolul publicitatii nu este de obicei de a-i face pe oameni sa experimenteze lipsa extrema de confort. Dar ideea asta functioneaza al naibii de bine in cazul acestei cascadorii publicitare marca Nivea Germania: un asalt de marketing un pic sadic menit a deveni viral.
Daca vreti sa fiti suprinsi, urmariti videoclipul de mai jos, inainte chiar de a citi mai departe.
 
Iata si povestea din spate: Nivea si agentia de publicitate Felix & Lamberti a 'atacat' o serie de persoane din aeroport, din sala de asteptare, printr-un asediu multimedia care indica cum persoana aleasa este cautata de politie. Agentia face repede o poza a victimei, o tipareste pe prima pagina a unui ziar fals scriind un titlu de o schioapa: 'Evadat'. Un actor se asaza apoi in fata persoanei alese, deschizand larg ziarul. In acelasi timp, la televizorul de deasupra ruleaza o stire prin care crainica anunta ca lumea trebuie sa se fereasca de asa-zisul infractor, care este "periculos si imprevizibil".
 
Evident, va puteti inchipui confuzia victimei si stesul care cresc cu fiecare clipa.
 
Nu dupa mult timp isi face aparitia si personalul insarcinat cu securitatea aeroportului. Acestia deschis un geamantan care dezvaluie noul produs Nivea, "Stress Protect", deodorantul care este perfect pentru oricine aflat sunb presiune intensa.
 
Brand-ul spune ca victimele nu sunt actori si declara ca a ales persoane care pareau sanatoase, putand fi deci supuse glumei. In plus, participantii la test fusesera atrasi al aeroport de prieteni de-ai lor si aveau deci pe cineva apropiat la mica distanta de ei. Durata perioadei de test a fost mica.
 
"Toata lumea a mers fericita acasa", au comentata reprezentantii Nivea. Voi ce parere aveti?

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0