Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Un Pinocchio modern de la BBDO

Tags: reclama, pinocchio, bbdo, job

Iti iubesti slujba. Te trezesti in fiecare dimineata si asta iti spui. Apoi te duci la birou. Esti luat cu asalt de postere motivationale, intalniri fara sens cu date prezentate sub forma de placinte si tipete din partea sefului.
Un stilou dat cadou de pensionare iti aminteste ca DA ti-ai irosit cinci ani din viata spetindu-te in acest iad profesional. Zambesti si aprobi totul cu o miscare  a capului, mimezi chiar entuziasmul. Dar nu mai pacalesti pe nimeni.

Aceasta reclama a fost facut pentru un site de job-uri din Marea Britanie,  Monster. Spotul reuseste sa redea un mesaj puternic prin intermediul unui subtext depresiv si printr-un dialog minimal. Nici protagonistul nu e mai prejos, caci are atitudinea potrivita, cu umerii lasati si bratele vlaguite. Intreag atmosfera a clipului este apasatoare.

Detalii mici, cum ar fi faptul ca personajul principal se uita intr-un pahar de hartie, atunci cand e la racitorul de apa, de parca ar vrea sa se arunce acolo sa scape cumva, ne fac sa ne simtim de parca am urmari un film de comedie absurda. Iar nasul vesnic crescand, un mit usor recognoscibil, isi implineste menirea. Ultima minciune, cea servita sotiei, face ca nasul sacreasca si mai tare si sa faca loc sloganului: „Gaseste ceva mai bun”.

Foto: Captura YouTube

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0