Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclame print dupa care intorci capul

Tags: reclame print, reclame inedite, reclame controversate, publicitate, advertising

Prima impresie conteaza, iar marketerii stiu cel mai bine acest lucru. In publicitate, daca nu reusesti sa captezi imediat atentia privitorului, reclama este ratata. Pentru a reusi sa iesi in evidenta, trebuie sa creezi ceva unic, amuzant, controversat sau pur si simplu ciudat. Va prezentam mai jos cateva exemple de reclame print cu adevarat convingatoare.
Cafeaua de dimineata



Reclama Red Bull



Muzica iti imbunatateste starea de spirit



Audi vs. BMW



OMEX - Lentile cu unghi larg



WWF - Natura nu e reciclabila



Pepsi Twist



Nimic nu poate inlocui un copac



Nu fii prost, protejeaza-te





Sursa foto: Storecrowd, Designbeep, Hongkiat

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0