Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclamele inghetate distrug miturile nefavorabile Rusiei

Tags: leo burnett moscova, s7 airlines, reclame inghetate, rusia, mituri rusia

De dragul Rusiei, Leo Burnett Moscova s-a transformat in distrugator de mituri. Agentia a realizat pentru S7 Airlines, renumita companie aeriana ruseasca, o serie de reclame print speciale. La prima vedere sunt printuri ca oricare altele, insa prin expunerea la temperaturi foarte scazute ele se transforma cu totul.
Reclamele inghetate au fost create in incercarea de a schimba perceptia europenilor in legatura cu Rusia, tara care nu este reprezentata de ursi umbland liberi pe strada, de celebra vodka, de fabrici nucleare, oameni neprietenosi ori de alte asemenea stereotipuri false.
 
Tocmai pentru a distruge astfel de mituri si stereotipuri false si pentru a creste popularitatea rutelor internationale din Europa catre Rusia, Leo Burnett a creat o serie de reclame interactive, utilizand o tehnologie de print inovatoare pe baza de cerneala termocromica.
 
Odata ce printurile, reprezentand stereotipurile asociate Rusiei, sunt puse intr-un congelator, la o anumita temperatura, se activeaza imaginile ascunse create cu ajutorul cernelii speciale. Astfel dezvaluite, ele ofera o alta perspectiva asupra tarii, schimband cu totul imaginea initiala si sensul ei. Brandul reuseste in acest fel sa comunice ideea principala a campaniei, acea ca pentru a vedea Rusia asa cum este ea e nevoie de temperaturile care o caracterizeaza.  
 
„Ne-am gandit sa realizam o campanie despre Rusia de multa vreme; ne doream ceva elegant, inteligent si frumos executat. Brief-ul companiei S7 Airlines a fost exact ce ne doream, a fost o provocare pe care o asteptam. Am creat o reclama contemporana si interesanta, in spiritul Rusiei.”, spun creativii de la Leo Burnett Moscova.







Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0