Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclamele print sunt in declin. Cine e de vina?

Tags: google, reclame online, reclame print

Google. Da, cel mai important motor de cautare este principalul vinovat pentru decaderea printului. Se intampla in SUA, unde in ultimii 8 ani advertiserii s-au indreptat mai degraba catre publicitatea pe Google decat catre cea din ziare si reviste.
In ultimii ani, reclamele online au evoluat rapid, ajungand sa depaseasca ca incasari pe cele din ziare si reviste. Online-ul a devenit astfel cel de-al doilea mare mediu de difuzare a reclamelor dupa televiziune.

Potrivit unei analize realizate de Statista, veniturile din reclame ale Google incepand cu 2004 si pana in prezent sunt mai mari decat ale cele obtinute de toate ziarele si revistele americane la un loc.
  


Astfel, in primele sase luni ale anului 2012, Google a incasat 20,8 miliarde dolari din reclame, in vreme ce publicatiile print au generat 19,2 miliarde dolari. Asta in conditiile in care Google, ca si companie, are doar 14 ani vechime, spre deosebire de industria printului care in spatele sau o istorie de peste 100 de ani.

„Avand in vedere faptul ca Google opereaza la nivel global, comparatia este cumva nedreapta insa ea nu ar trebui sa fie judecata din punct de vedere stiintific. Totusi comparatia ilustreaza cat de mare este in realitate acest domeniu al Google si cat de mica a ajuns sa fie zona de reclame print”, noteaza realizatorii studiului.



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 16-Nov-2012 18:28:54
Nu trebuie cautat un vinovat . Asa trebie sa fie . Reclama este nenorocire iar cei care o creeaza niste nenorociti . Asta deoarece , in cazul multor produse ori servicii , reclama le vinde si nu nevoia naturala a potentialului cumparator . Reclama produce nevoi artificiale ( de care multi nu isi dau seama ) si asta numai pentru a umple buzunarele unor nemernici . Din punctul meu de vedere , daca nu ar exista reclamele ar fi foarte bine , multe produse si /sau servicii nu nu s-ar mai vinde si foate multi ordinari s-ar intoarce acolo unde le e locul ; la munca onesta , morala .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0