Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reduceri la Mustata (Baumax) este Campania Integrata a anului 2012 la ADC Awards

Tags: reduceri la mustata, campanie integrata adc awards, gmp advertising

Grupul de comunicare GMP a obtinut cele mai multe nominalizari si premii la festivalul ADC*RO. La prima editie a competitiei, grupul de comunicare a obtinut nu mai putin de 20 de nominalizari, dintre care 9 s-au transformat in premii, se arata intr-un comunicat al agentiei.
Astfel, GMP Advertising a castigat sectiunea Campanii Integrate cu proiectul „Reduceri la mustata”, realizat pentru bauMax. Premiul castigat in aceasta categorie corespunde practic unei medalii de argint, in contextul in care juriul nu a acordat aur pentru nicio alta campanie integrata.

Pe langa alte premii, Webstyler a castigat un trofeu de argint in categoria Online pentru campania ”Vezi dincolo de limite”, realizata pentru brandul Dolce Sport de la Romtelecom, impreuna cu GMP Advertising.

“Este o campanie speciala pentru noi. Am pornit de la o idee frumoasa si-am vrut sa inspiram lumea sa mearga dincolo de limite. Am aratat, impreuna cu Florin Georgescu, ca limitele nu exista, ele sunt doar in capul nostru”, a declarat Bogdan Nitu (General Manager Webstyler).

“Aceasta campanie ne-a adus multe satisfactii. De altfel, dataorita rezultatelor din vara, am hotarat sa o replicam si in toamna unde iarasi am avut rezultate foarte bune. Mai mult, colegii mei din alte tari sunt interesati sa o implementeze pe pietele lor”, a spus Iraida Paiuc  (Marketing Director bauMax Romania).

Printre campaniile grupului GMP premiate la festival se mai numara campania ”Cautatorii de povesti” , spotul TV ”Crazy for Sport – Tenis” (Romtelecom/Dolce Sport), campania “Moustalicious” realizata pentru bauMax.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0