Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reputatia brandului IKEA a ajuns la cel mai mic prag din ultimii 3 ani

Tags: marketing, ikea, incredere brand, carne de cal, chiftelute ikea

IKEA a fost lovita de trei incidente majore in ultima perioada, toate acestea afectand serios nivelul de incredere acordat de consumatori. Business Insider citeaza un ultim raport al YouGov BrandIndex care monitorizeaza perceptia publica privind brandurile din intreaga lume si arata ca retailerul suedez a ajuns la cel mai scazut nivel de incredere din ultimii trei ani.
Sa facem o scurta recapitulare:
 
  • septembrie 2012: IKEA a scos prin Photoshop femeile din reclamele sale pentru Arabia Saudita. Si-a cerut ulterior scuze, spunand ca noua versiune a catalogului, cea fara femei (pana si Audrey Hepburn a fost stearsa de pe un tablou, fiind inlocuita cu o imagine de arta moderna), „este in conflict cu valorile grupului IKEA”.
  •  
  • noiembrie 2012: Ernst & Young a dezvaluit faptul va IKEA a colaborat cu furnizori est gemrani care au folosit detinuti din lagarele de concentrare, acum 30 de ani. In comunicatul prin care si-a cerut scuze, IKEA a precizat ca „Folosirea prizonierilor politici in procesul de productie nu a fost niciodata acceptata de IKEA”. Grupul a mentionat ca ei reprezinta doar varful icebergului, existand multe alte companii care au apelat la aceasta tactica.
  •  
  • februarie 2013: IKEA recunoaste ca a folosit carne de cal in chiftelutele sale. 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0