Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Respecti aceste 10 reguli de aur in serviciul cu clientii?

Tags: clienti, serviciu, relatii clienti, afacere, produse, achizitie

Afacerea ta este definita si de modul in care iti tratezi clientii, indiferent de felul in care acestia te trateaza pe tine. Atunci cand alegem sa nu mai avem grija de imaginea unui brand din considerente personale, trebuie sa stim ca afacerea va avea de indurat unele consecinte.
Atunci cand clientul este multumit, va recomanda produsele sau serviciilor tale si altora, iar oportunitatile de dezvoltare se vor multiplica.

Iata care sunt cele 10 reguli de aur in serviciul cu clientii.

1. Clientul nostru, stapanul nostru. Nu uita niciodata ca afacerea rezista si se dezvolta in timp datorita clientilor multumiti. Faptul ca acestia au nevoie de ceva si aleg sa cumpere de la noi reprezinta pulsul afacerii noastre. Atunci cand ii asculti cu adevarat, vei afla ce isi doresc si cum poti oferi servicii de calitate.

2. Fii atent la ce vrea clientul. Identifica nevoile clientului punand intrebari si incercand sa afli ce isi doreste acesta cu adevarat. Invata sa intelegi daca acesta este multumit de produsele tale.

3. Identitate si anticiparea nevoilor. Clientii nu au nevoie sa cumpere produse sau servicii. Cumpara ceea ce ii face sa se simta bine sau cumpara solutii la unele probleme. Cei mai multi clienti se bazeaza mai mult pe emotii atunci cand cumpara decat pe logica. Cu atat mai mult iti cunosti clientii, cu atat mai bine le vei anticipa nevoile.

4. Fa-ti clientii sa se simta importanti si apreciati. Spune-le pe nume cand vorbesti cu ei si gaseste modalitati de a le face complimente sincere. Fa-i sa simta ca achizitia unui produs de la tine este o experienta in sine si una placuta. Clientii reusesc sa isi dea seama foarte usor daca iti pasa sau nu de ei. Multumeste-le ori de cate ori ai ocazia.

5. Ajuta-i pe clienti sa iti inteleaga sistemul. Poate ca desi achizitia se face usor pentru cei mai multi clienti, ai parte si de unii cumparatori care au dificultati in a cumpara, in a alege un produs sau in a afla informatii despre acesta. Educa-i in aceasta directie si ofera-le informatii complete.

6. Apreciaza puterea de a spune "Da". Incearca sa fii mereu in sprijinul clientilor si fa in asa fel incat experienta de cumparare sa fie una usoara si placuta. Nu-ti incalca niciodata promisiunile si fii sincer in ajutorul acordat acestora.

7. Invata sa ceri scuze. Cand ceva nu a functionat cum ar fi trebuit, cere scuze. Este usor, iar clientii vor aprecia asta. Clientul nu are intotdeauna dreptate, insa trebuie sa ramana cu aceasta impresie. Rezolva imediat orice problema si informeaza-ti clientii despre cum s-a solutionat totul. Apreciaza plangerile. Oricat de mult ne-ar displacea, feedbackul negativ este cel care ne ajuta sa crestem si sa facem totul mult mai bine.

8. Ofera mai mult decat se asteapta clientul. Gandeste-te la ce poti oferi acestora in plus si la alte moduri prin care te poti mentine deasupra competitiei. Cum poti sa multumesti si celor care inca nu au cumparat de la tine sau celor care decid sa nu mai cumpere? Cum ii poti suprinde pe acestia in mod placut?

9. Cere pareri in mod constant. Incurajeaza si apreciaza sugestiile despre cum ai putea face imbunatatiri. Exista mai multe metode prin care poti afla ce gandesc clientii despre businessul tau: asculta-i cu atentie, nu uita de ei odata ce au cumparat de la tine si construieste un sistem prin care sa le oferi acestora posibilitatea sa isi spuna parerea si sa faca sugestii.

10. Nu uita de angajati. Angajatii tai sunt un fel de clienti interni care au nevoie de o doza constanta de apreciere. Multumeste-le pentru ceea ce fac si aminteste-le de cat de importanti sunt. Respecta-i si acestia ii vor respecta pe clienti mai mult. Aprecierea incepe de sus.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0